måndag 7 november 2016

Air wick ljus som ändrar färg

Välj från vårt stora utbud. Handla ditt favoritbrand billigt. Luxplus är en medlemsklubb online. Dagars Gratis Retur. Säkra och snabba betalningar. Vi erbjuder världens bästa varumärken för hela hemmet till rätt pris.

Automatic Sprays 14. Air Wick Life Scents Vanilla Bakery Treat st. Kan jag sätta egna ljus i behållaren? Behöver veken klippas varje gång jag ska tända ljuset ? Sprider ljuset mycket sot som ger en film på möbler och väggar?


Hur länge varar doften? Vilka är säkerhetskraven? Superkul att återigen får ”buzza” AirWicks doftljus som både luktar underbart och ändrar färg.

Skönt att få lysa upp novembermörkret 😀 Doftljusen finns att köpa i vanliga mataffärer t ex Coop och räcker jättelänge. De levande ljusen från Spa Candles är inte riktigt som andra ljus, de ändrar nämligen färg medan de brinner. Inuti ljuset sitter en liten batteridriven lampa som skiftar i färgerna blått, turkos, grönt, rött, rosa och lila. Det är inte så ofta det kommer kampanjer och jag svarar nej, då jag inte känner att det inte är något för mig.


Jag trodde att det skulle vara just bara doftljus, men de lyser – och de skiftar färg. Jag tycker de är urläckra faktiskt. Vi kan svara på dina vanligaste frågor om hur du gör ditt hem fräschare.


Jag är ju en Buzzador, som det kallas. På bilden är det alltså ett och samma ljus som jag fotat allteftersom det ändrat färg.


Vi svarar gärna på frågor om våra produkter eller annat du vill veta av eller om oss. Den information du söker kanske finns i avsnittet med svar på de vanligaste frågorna, men i annat fall får du gärna kontakta oss med frågor om dofter.


Glas som byter färg, vad är det? Färgskiftande glas innehåller miljoner av molekyler av silverklorid eller silverhalogenider, som är inbyggd i glaset. Jag har tittat på Air wick doftljusen som byter färg tidigare men tyckt de var för dyra (men lockande). Ingen bindningstid.


Så när jag hämtat ut ljusen slet jag upp kartongen och glömde laga middag, haha. Lådan innehöll totalt fyra ljus varav två byter färg när de är tända. Dem luktar nämligen ljuvligt.

Jag har ställt ett i köket och doften är helt fantastisk, jag går runt och luktar i luften hela tiden. Dessutom är dem hur fina som helst, jag sitter som trollbunden vid dem och toksniffar och bara njuter. Två personer kommer vinna och varje person vinner totalt fyra ljus, två av varje doft.


Igår fick jag mitt paket från buzzador,innehållande ljus från air wick. Vi testade så klart ett igår och det var himla mysigt när det ändrade färg och doften var behaglig.


Kan ibland kan jag tycka att doftljus luktar alldeles för starkt,men air wick luktade lagom. Fotokromatiska glas ändrar färg snabbt. Utvecklingen har gått snabbt framåt sedan dess. De är ljusa inomhus men blir mörka som solglasögon i solljus.


Du behöver bara ett par glasögon för alla ljusförhållanden. Sommaren är den årstid då de flesta passar på att måla om husets fasad men även att göra andra fasadarbeten och takomläggning. En välskött fasad hjälper till att hålla fukt borta och huset friskt men naturligtvis vill man även att det ska se fint ut.


Jag har en fråga som handlar om stearinljus som ändrar färg periodiskt när de brinner. Färgade linser till pangpriser! Dessa har blivit en populär produkt. Jämför färgade linser med eller utan styrka och spara 100-tals kr på dina färglinser online.


Förra hösen gick Casper och lekte brandman och blåste ut alla ljus jag tände på, Vanessa var så liten och man kunde inte lita på att hon inte gick och röra dom. På några av bilderna ser man de nya air wick doftljusen som ändrar färg.


Fick som buzzador pröva på Apple Cinnamon och Golden Winter Wood ljusen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.